Extra lyxigt på Rica hotell

Åkte till Malmö idag tillsammans med Helge på IT.

Vi ska gå på administratörskurs i Svedala i  två dagar så vi tyckte det var smartare att åka dagen före även om det var en röd dag.

På vägen ner stannade vi till hos min mamma och tog en fika.

Det var hur varmt som helst i Halmstad, senare när vi kom fram till Malmö hade det börjat blåsa så då var det på med vinterkappan igen

De ville jag skulle gå med i klubben för Rica hotell, kostar inget och så fick jag ett lyxrum med bad och dusch en chipspåse och en fri dryck

Okej då sa jag ;)

Så nu bor jag på vinden i en gränd vid Stortorget i Malmö och rummet är jättevarmt och superskönt :lol:

Med ett helt hysteriskt badrumsgolvBild

...

