Lev & njut

Så tog de upp den goda traditionen med en lev och njutdag på Gullholmen i år igen. Lördag 3 september var det dags!

😀

På förmiddagen hade jag valt kajak-paddling sedan en smaskig lunch. På eftermiddagen var det en liten introduktion i mindfullness och sist Bowenterapi-behandling.

Bowen-behandlingen var som att få ett trollspö svept över kroppen, alla smärtor gav sig av någon annanstans…

😛

När jag körde Lydia till Dingle om söndagen köpte vi lite porslin till lågpris på Maxi.

Jag köpte en liten blå skål som jag tänkte jag kunde ha att värma min mat i på jobbet.

Dels en perfekt storlek för en portion och så slipper jag äta mikrad plast vareviga dag

 

😆

...

