Gemensamma torkrummet

Så har jag då varit på samfällighetsmöte i det gemensamma torkrummet😯

Det var jag och sex gubbar till😀

Vi diskuterade uppvärmning och ekomoni, rördimensioner, kallras och sådana spännande grejor!

Alla tog med sig varsin stol, men de hade varit snälla och tagit med en extra till mig om jag inte skulle varit informerad om stolförfarandet. Fast jag hade min egen😉

Det var ju en udda erfarenhet med föreningsmöte i ett sunkigt torkrum, i en källare utan fönster, men så kan det också gå bra att göra.

Värmeanläggningen var ju nära intill i alla fall…

Man tager vad man haver!

...

