Sorgligt men sant

Idag var jag i stora staden för att informera mig om viktigheter!
Som så ofta blir konsekvensen av att presentera verkligheten på en karta eller i någon annan sammanställning att  jag får se det jag helst inte vill se…
Plastskräp som fyller våra hav fick jag se återigen idag…
Men det goda med det onda är att jag kan bidra med att skapa kartor för att lättare städa åtminstone våra Bohuslänska stränder
Ett kärt återseende också med det hederliga Sjöfartsmuséet som man hängde mycket på när barnen var små🙂

Vill ni själva kika så är adressen: www.renkust.se

 

 

 

...

