Roadtrip till Öret

Jag var ju tvungen att lämna tillbaka lilla Ninja till Lydia efter att hon varit här på Lavön några dagar, så de inte missade sin agilitykurs.

Vi tog några dagar ledigt och stack iväg mot Örebro, jag och mina svarta skyddslingar!

Väl där tog jag en tur på staden och upplevde både det ena och det andra samt inhandlade mundering för dagarna på spa-baden i Budapest om någon vecka… fyller man 50 år måste det ju firas ordentligt😀

Fin present från Fredden levererades från Mallorca, örhängen som matchar armbandet jag fick i julas❤

På vägen hem stannade vi till i gamla kända trakter och gick en välbekant kvällspromenad. Sizzla och Jaffa kände väl igen sig och tittade förvånat på mig flera gånger…

...

