Snart så…

Kommer det upp bilder här på hur vi fått möblat hittills 😀

Ska bara få sängarna på plats först

I lördagsförmiddag var Lydia och jag på Saronkyrkan och fyndade lite, en matta, en lampa och en kaffekittel.

Det kommer definitivt att bli fler besök där, tror till och med Fred kommer att falla för både det ena och det andra för det var fräscht och mycket fina grejor.

Precis som i gamla dar när jag brukade åka och fynda husliga saker på Saronkyrkan i Göteborg…

Lite adventsmys har vi i alla fall fått i huset i helgen även om stormandet krävde lite uppmärksamhet och tid…

2 tankar om “Snart så…

    • Ja, det känns nästan så när man byter från trähuset på landet till stenhuset i stan 🙂

      Jag har inte hunnit ta några bilder och ursäktar mig varje gång med att jag väntar tills sängarna kommit 😛

      De kommer imorgon, så då finns det iingen ursäkt längre!!

      Kyrkan var någon Saronkyrka i Uppsala eller någonstans 😉

...